Skip to main content

Ograniczenia dostępu do usług

20-06-2024

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony. Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

 

Termin

Funkcjonalność/usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

 

W sobotę 22.06

W godzinach 06:00 – 12:00

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, it

Blik-transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

 

 

Przez cały weekend od 21.06 godz 17:00 do 24.06 06:00

BLIK – przelew na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych

Transakcje walutowe

Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.

Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowanie za pośrednictwem platformy Eximee

Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

 

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Za utrudnienia przepraszamy.

Szanowni Państwo, informujemy że w dniu 31 grudnia 2024 roku:

Działalność operacyjna w zakresie bezpośredniej obsługi klienta w placówkach Banku odbywać się będzie w godzinach od 7:00 do 11:00.

Zlecenia płatnicze (system Elixir, Sorbnet oraz przekazy w obrocie dewizowym) złożone w  systemie bankowości internetowej oraz w aplikacji mobilnej do godziny 12:00 zrealizowane zostaną w dniu bieżącym, natomiast zlecenia złożone po godzinie 12:00 zostaną zrealizowane w czwartek 2 stycznia 2025 r.

Za wszelkie niedogodności związane z działalnością Banku w okresie noworocznym z góry przepraszamy.

Życzymy wszystkiego najlepszego i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku 2025!

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj