Skip to main content
Blik

Blik

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

    Informacja dotycząca usługi BLIK

    Do pobrania:

     

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy

    ul. Kalwaryjska 5
    34-114 Brzeźnica

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Tel. 33 879 20 04

    Sekretariat - wew. 33

    Rachunki Detaliczne - wew. 32, 36, 39

    Rachunki Firmowe - wew. 52

    Kredyty Detaliczne - wew. 40, 51

    Kredyty Firmowe - wew. 43, 44

    Windykacja - wew. 41

    Księgowość - wew. 34, 35

    Bankowość Elektroniczna - wew. 42 lub 784 948 709; 784 948 754

    Godzinny pracy Banku:

    Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7:00 do godz. 15:00
    środa od godz. 7:00 do godz. 18:00

    Kod SWIFT: POLUPLPR
    Nr IBAN: PL+NRB Klienta

    Punkt Obsługi Klienta w Spytkowicach

    ul. Zamkowa 12
    34-116 Spytkowice

    Tel. 33 879 18 13 lub 33 879 10 52

    Godzinny pracy POK:

    Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7:00 do godz. 14:30
    środa od godz. 7:00 do godz. 17:00

    Punkt Obsługi Klienta w Paszkówce

    ul. Pobiedr 20
    34-113 Paszkówka

    Tel. 33 879 05 00

    Godzinny pracy POK:

    Wtorek od godz. 7:30 do godz. 10:00

    Bankomaty

    Centrala (z funkcją wpłatomatu)
    ul. Kalwaryjska 5
    34-114 Brzeźnica
    Czynny całodobowo

    POK - Urząd Gminy
    ul. Zamkowa 12
    34-116 Spytkowice
    Czynny całodobowo

    Budynek Cafe Maja (z funkcją wpłatomatu)
    ul. Rynek 32
    34-116 Spytkowice
    Czynny w godzinach otwarcia "Cafe Maja"

    Dom Strażaka
    ul. Księdza Gołby 33
    34-116 Bachowice
    Czynny całodobowo

    Budynek OSP
    ul. Pobiedr 20
    34-113 Paszkówka
    Czynny całodobowo



    Sesje Przelewów ELIXIR

    Godziny sesji przelewów przychodzących:

    8:00 - I sesja

    12:00 - II sesja

    14:30 - III sesja

    Godziny sesji przelewów wychodzących:

    10:30 - I sesja

    13:30 - II sesja

    14:40 - III sesja

    16:00 - IV sesja (środa)

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj