Wymagania:
- Wykształcenie - średnie lub wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne.
- Doświadczenie w pracy z klientem.
- Znajomość zagadnień związanych z obsługą kredytów konsumenckich.
- Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych.
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
- Odpowiedzialność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Główne zadania:
- Obsługa klientów Banku w zakresie sprzedaży produktów bankowości detalicznej
w tym produktów mieszkaniowych. - Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami.
- Wstępna analiza dokumentów przed udzieleniem kredytu, w tym ocena zdolności kredytowej klientów oraz ocena proponowanych form zabezpieczeń.
- Przygotowywanie dokumentacji kredytowej.
- Monitorowanie rachunków bankowych kredytobiorców.
- Realizowanie indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pakiet medyczny.
- Grupowe ubezpieczenie pracownicze.
Zgodnie z procesem rekrutacji obowiązującym w naszym Banku prosimy Kandydatów o przekazywanie swoich CV wraz z podpisaną klauzulą informacyjną (do pobrania w zakładce RODO) pocztą elektroniczną na adres: