Skip to main content
  • Kariera
  • Stanowisko obsługi klienta biznesowego

Stanowisko obsługi klienta biznesowego

10-08-2023

Wymagania:

  1. Wykształcenie - średnie (w trakcie studiów na kierunku bankowość i finanse) lub wyższe kierunkowe.
  2. Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym oraz umiejętność analizowania danych ekonomiczno-finansowych firm.
  3. Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych.
  4. Zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Główne zadania:

  1. Współpraca z klientami banku z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
  2. Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami.
  3. Przeprowadzanie wstępnych analiz finansowych i ekonomicznych firm.
  4. Przygotowywanie dokumentacji kredytowej.
  5. Obsługa rachunków bankowych klientów instytucjonalnych.
  6. Realizowanie indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych

Oferujemy:

  1. Umowę o pracę
  2. Możliwość rozwoju zawodowego.
  3. Pakiet medyczny.
  4. Grupowe ubezpieczenie pracownicze.

Zgodnie z procesem rekrutacji obowiązującym w naszym Banku  prosimy Kandydatów
o przekazywanie swoich CV wraz z podpisaną klauzulą informacyjną (do pobrania w zakładce RODO) pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w wersji papierowej: pocztą na adres: Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy, ul. Kalwaryjska 5, 34-114 Brzeźnica lub osobiście w sekretariacie Banku w Brzeźnicy.

Kopia Paszkówka 20241126 083907 0000

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj